Često postavljana pitanja o Mazdi

Često postavljana pitanja o Mazdi

Često postavljana pitanja

 

Pregledajte odjeljak s najčešće postavljenim pitanjima o Mazdinim proizvodima i uslugama kako biste pronašli odgovor, pojedinosti za kontakt i poveznice vezane uz vaš upit. Upotrijebite ikone za prikaz više informacija na desnoj strani kako biste pročitali odgovor na pitanje navedeno na popisu u nastavku:

O vašoj Mazdi

Trebam Upute za uporabu. Gdje ih mogu zatražiti?

Ovdje možete pronaći elektroničku inačicu Uputa za uporabu u PDF formatu za sva novija vozila. Samo odaberite svoj model, kliknite na karticu „Priručnici” i preuzmite prvu datoteku. Također možete pregledati i praktične videovodiče o Mazdinim značajkama.


Ako želite nabaviti Upute za uporabu u papirnatom obliku, raspitajte se kod Mazda partnera.

Kako mogu dodatno opremiti svoju Mazdu različitim dodacima?

Iskoristite veliki asortiman iznimno kvalitetne Mazdine dodatne opreme kako biste prilagodili vozilo svojim željama. Posjetite stranicu s dodatnom opremom, odaberite svoje vozilo i potražite željeni dodatak u dostupnim kategorijama. Kada odaberete željeni dodatak, kliknite na dugme za ispis kako biste ispisali popis i samo se obratite lokalnom Mazda partneru za kupnju i ugradnju odabranog dodatka.

Gdje mogu pronaći Mazdine praktične videozapise i vodiče?

Napravili smo videozapise i vodiče o brojnim značajkama Mazdinih vozila i tehnologijama kojima su opremljena. Navedene videozapise i vodiče, koji pružaju detaljne informacije i upute, možete pregledati ovdje. Samo odaberite vaš model vozila i upotrijebite filtre ili polje za pretraživanje kako biste pronašli željeni videozapis.

Što je My Mazda?

Mrežna usluga My Mazda predstavlja najlakši način praćenja svih važnih dokumenata i informacija o vašem vozilu Mazda. Od povijesti servisiranja do jamstava, sve se nalazi na jednom mjestu. Osim toga, svi se navedeni sadržaji sinkroniziraju na aplikaciju My Mazda kako biste im mogli pristupiti neovisno o tome gdje se nalazite. Prilikom kupnje vašeg Mazda vozila, Mazdin partner će vam otvoriti  račun za koji ćete primiti elektroničku poruku s poveznicom za aktivaciju.

Kako mogu preuzeti aplikaciju My Mazda?

Kako biste pristupili mrežnoj usluzi My Mazda na vašem mobilnom uređaju, preuzmite ovdje aplikaciju za operativni sustav Android, dok za operativni sustav iOS kliknite  ovdje.

Koje sve informacije mogu pronaći na ovim WEB stranicama?

Na službenim Mazdinim WEB stranicama za područje Republike Hrvatske možete pronaći informacije o poduzeću Mazda, Mazdinim vozilima, Mazdinim dijelovima i dodatnoj opremi, detaljne značajke o vozilima, dizajnu i primijenjenim tehnološkim načelima, financijske podatke i ponude. Upotrijebite  poveznice pri vrhu početne stranice kako biste lakše pronašli što tražite ili potražite izravne poveznice na našoj karti WEB mjesta.

Kako se mogu obratiti poduzeću Mazda?

Kako biste se obratili poduzeću Mazda u Republici Hrvatskoj, koristite sljedeće kontakt podatke:

Mazda Motor Croatia d.o.o

Hektorovićeva 2

10000 Zagreb


E-mail: info@mazda.hr

Tel.: +385 (1) 6060 250

Fax.: +385 (1) 6040 746

Kupnja

Kako mogu pronaći najbliži Mazdin izložbeno prodajni salon ili servis?

Mazda posjeduje izložbeno prodajne salone i servise diljem države. Najbližeg Mazdina partnera možete pronaći na stranici  Pronađi partnera. Samo upišite poštanski broj ili naziv vašeg grada i popis najbližih Mazda partnera prikazat će se ovisno o vašoj lokaciji.

Kako mogu dobiti Mazdinu brošuru?

Sa zadovoljstvom ćemo vam besplatno poštom poslati Mazdinu brošuru. Samo odaberite željeni model i ovdje upišite vaše podatke. Digitalni kopiju brošure možete preuzeti i odabirom odjeljka Vozila > model željenog vozila > Zatražite brošuru > Preuzmi u formatu PDF

Kako mogu dogovoriti probnu vožnju?

Probnu vožnju vozila Mazda možete jednostavno zakazati putem interneta. Samo posjetite našu stranicu probna vožnja, a  zatim odaberite željeni model i željenog Mazdinog partnera te nam napišite svoje podatke za kontakt. Primit ćete elektroničku poruku potvrde i odabrani Mazdin partner obratit će vam se kako biste se dogovorili o vremenu probne vožnje koji vam najviše odgovara.

Gdje mogu pronaći informacije o načinima financiranju ili leasingu prilikom kupnje nove Mazde?

Sve aktualne informacije vezane uz posebne pogodnosti i načine financiranja možete saznati kod

najbližeg Mazda partnera čiji pois možete pronaći na stranici Pronađi partnera

Tražim informacije o opremi Mazdinih vozila, njihovim značajkama i cijenama?

Na ovim stranicama možete pronaći detaljne informacije o svim aktualnim Mazdinim modelima, njihovim značajkama, opremi, razinama opreme, cijenama kao i fotografije unutrašnjosti i vanjštine Mazdinih vozila. Samo idite na karticu Vozila u izborniku koji se nalazi pri vrhu početne stranice i odaberite željeno vozilo. Ovdje možete konfigurirati vozilo prema željenim specifikacijama ili posjetite Mazdinog partnera koji će vam dati sve detaljne informacije.

Koja je cijena Mazdinih vozila?

Mazda ima široki asortiman modela sa značajkama koje se mogu prilagoditi vašim potrebama. To znači da cijena vašeg željenog vozila Mazda može odstupati, pa je stoga najbolji način da saznate približnu cijenu vašeg vozila korištenje našega konfiguratora vozila. Točan izračun cijene željenog vozila Mazda može vam dati Mazdin partner.

Posjedovanje vozila Mazda

Koliko često trebam servisirati svoju Mazdu?

Servisni interval za vašu Mazdu ovisi o modelu vozila koje posjedujete. Informacije možete potražiti u Uputama za uporabu vašeg vozila ili se obratite najbližem Mazda partneru čiji popis možete pronaći na stranici Pronađi partnera. 

Napominjemo vam da se je potrebno pridržavati se Mazdinog rasporeda servisiranja, koji se primjenjuje na sva nova vozila, kako biste zadržali tvorničko ili produženo jamstvo.

Gdje mogu servisirati svoje vozilo Mazda?

Preporučujemo vam da svoje vozilo Mazda servisirate kod ovlaštenog Mazdinog servisera jer su njihovi zaposlenici školovani u Mazdi, upotrebljavaju Mazdine alate i imaju iskustva u servisiranju cijelog asortimana Mazdinih vozila. Ako odlučite servisirati vozilo izvan naše mreže ovlaštenih servisera, pripazite da ugrađeni dijelovi budu originalni Mazdini dijelovi ili zamjenski dijelovi jednake kvalitete kako biste udovoljavali zahtjevima jamstva. Također je potrebno uzeti i detaljan račun za uslugu servisiranja s navedenim ugrađenim dijelovima i uljima jer se ove informacije mogu zatražiti prilikom zahtjeva za ostvarivanje jamstvenog prava. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Koje su prednosti korištenja originalnih Mazdinih dijelova?

Originalni Mazdini dijelovi osmišljeni su, izrađeni i testirani na cijelom asortimanu Mazdinih vozila. Kvaliteta originalnih Mazdinih rezervnih dijelova, koje ugrađuju posebno obučeni Mazdini tehničari,  jamči njihovu pouzdanost i ostvarivanje očekivanog radnog učinka. Svi originalni Mazdini dijelovi, koji su dostupni po konkurentnim cijenama, udovoljavaju visokim Mazdinim standardima kvalitete i isporučuju se s dvogodišnjim jamstvom kako ne biste morali brinuti ni o čemu. Kako biste saznali više informacija o originalnim Mazdinim dijelovima, kliknite ovdje. 

Koja je cijena usluga servisiranja Mazdinog vozila?

Troškovi servisiranja mogu odstupati jer su Mazdini partneri i Mazdini servisni centri nezavisni u svojem poslovanju i stoga samostalno određuju cijene svojih usluga. Preporučujemo vam da se obratite lokalnom Mazdinom partneru koji će vam dati približan izračun troškova. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Zašto trebam servisirati svoje vozilo kod Mazdinog partnera?

Posvećeni smo održavanju vašeg vozila Mazda sigurnim i pouzdanim kako se ne biste ni o čemu brinuli. Jedan od uvjeta ugovora o franšizi je da svi tehničari kao zaposlenici Mazdinih partnera moraju proći obuku o Mazdinim proizvodima u našem centru za provođenje obuke. Ova obuka, koja obuhvaća i upoznavanje s potrebnim posebnim alatom i redovito informiranje o novostima koje se odnose na proizvode, jamči da se vaše vozilo Mazda servisira ili popravlja primjenom najviših standarda.

Moraju li vlasnici servisirati svoja vozila kod Mazdinih partnera?

Vlasnici vozila Mazda ne moraju servisirati svoje vozilo kod Mazdinog partnera, međutim preporučujemo vam da servis obavite kod Mazdinog partnera jer svi su tehničari kao zaposlenici Mazdinih partnera prošli obuku o Mazdinim proizvodima u našem centru za provođenje obuke. Ova obuka, koja obuhvaća i upoznavanje s potrebnim posebnim alatom i redovito informiranje o novostima koje se odnose na proizvode, jamči da se vaše vozilo Mazda servisira ili popravlja primjenom najviših standarda.

Propustio sam jedan od servisa. Što to znači?

Razgovarajte s lokalnim Mazdinim partnerom o propuštenim servisima budući da neodlazak na servise može utjecati na jamstvo za vaše vozilo. Važno je da se vratite normalnom rasporedu servisiranja u najkraćem mogućem roku. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Što je digitalni zapis servisa (DSR)?

Mazdin digitalni zapis servisa kao inovativna elektronička servisna knjižica zamjenjuje tradicionalnu servisnu knjižicu u koju se stavljaju pečati kao dokaz obavljenog servisa. Svaki obavljeni servis na vozilu Mazda digitalno se pohranjuje u Mazdinoj središnjoj podatkovnoj bazi. Nakon svakoga servisa uručit će vam se ažurirani ispis s potvrdom o obavljenom servisu i obavljenim servisnim radovima.

Za koja se Mazdina vozila pruža usluga digitalnog zapisa servisa (DSR)?

Digitalni zapis servisa (DSR) pruža se kao standardna usluga za vozila registrirana od 1. srpnja 2006. godine. Ako je vaše vozilo proizvedeno nakon 31. prosinca 1997. g. i registrirano prije 1. srpnja 2006. g, možete registrirati svoje vozilo u sustav DSR-a kako bi se naredni servisi bilježili u digitalni zapis servisa. Zatražite od Mazdinog partnera ili ovlaštenog servisera da registrira vaše vozilo u sustavu prilikom sljedećeg servisa.

Kako ću registrirati svoje vozilo Mazda za uslugu digitalnog zapisa servisa (DSR)?

Ako je vaše vozilo proizvedeno nakon 31. prosinca 1997. g. i registrirano prije 1. srpnja 2006. g, možete registrirati svoje vozilo u sustav DSR-a kako bi se naredni servisi bilježili u digitalni zapis servisa. Zatražite od Mazdinog partnera ili ovlaštenog servisera da registrira vaše vozilo u sustavu prilikom sljedećeg servisa.

Koja je odgovarajuća vrsta ulja za moje vozilo?

Odgovarajuća vrsta ulja za vaše vozilo ovisi o modelu i starosti vašega vozila Mazda. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite lokalnom Mazdinom partneru ili ovlaštenom serviseru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje. 

Može li Mazdin partner provjeriti razinu ulja i nadoliti potrebnu količinu?

Vaš će vam lokalni Mazdin partner ili ovlašteni serviser sa zadovoljstvom pomoći provjeriti razinu ulja i nadoliti potrebnu količinu. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Kada je potrebno zamijeniti zupčasti remen?

To ovisi o modelu vašega vozila Mazda i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite Mazdinom partneru ili ovlaštenom serviseru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Koliko često trebam servisirati klima–uređaj?

Učestalost servisiranja klima–uređaja na vašem vozilu Mazda ovisi o modelu vašeg vozila i njegovoj starosti. Pogledajte vlasnički priručnik ili se obratite lokalnom Mazdinom partneru kako biste saznali željene informacije. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Posjeduje li poduzeće Mazda plan zbrinjavanja akumulatora?

Vaš će lokalni Mazdin partner besplatno zbrinuti vaš stari akumulator prilikom kupnje i ugradnje novoga akumulatora. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Promijenio sam registracijsku pločicu. Kako ću pridružiti ovaj podatak svojem vozilu Mazda?

Kako bismo imali točne podatke o vašem vozilu, obratite nam se pismenim putem ako ste mijenjali registracijsku pločicu i priložite kopiju potvrde o registraciji vozila. Važno je poduzeće Mazdu informirati o bilo kakvoj promjeni vaših podataka da bismo vas mogli kontaktirati u budućnosti da vas podsjetimo na servise ili vas obavijestimo o sigurnosnim opozivima. Obratite se poduzeću Mazda korištenjem podataka navedenih na stranici Obratite nam se.

Imam kvar na mojem vozilu Mazda. Je li navedeni kvar obuhvaćen jamstvom?

To ovisi o vrsti kvara. Mazdin partner ili ovlašteni serviser savjetovat će vas o daljnjim koracima koji će uključivati i pregled vašega vozila. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje. 

Može li se jamstvo prenositi s vlasnika na vlasnika?

Standardno Mazdino jamstvo, koje se odnosi na vozilo, može se prenositi s vlasnika na vlasnika. Prilikom prijenosa vlasništva važno je popuniti karticu „Promjena vlasništva” koja se nalazi u vašem priručniku s informacijama o jamstvu i digitalnom zapisu servisa (DSR) kako bi poduzeće Mazda imalo arhivirane ispravne podatke o vašem vozilu Mazda i novom vlasniku.

Kupio sam uvezeno vozilo Mazda. Kako ću registrirati vozilo u Republici Hrvatskoj kako bi ostvario jamstvena prava?

Ako ste kupili vozilo u drugoj državi EU-a, tada jamstvo vrijedi i na području Republike Hrvatske. Ako ste vozilo kupili u državi koja nije dijelom EU-a, vozilo nije obuhvaćeno jamstvom kada se upotrebljava na području Republike Hrvatske.

Što je sigurnosni opoziv?

Ako proizvođač vozila otkrije nedostatak na vozilu koji može predstavljati sigurnosni rizik, on može obaviti postupak sigurnosnog opoziva kako bi se uklonio nedostatak s vozila u ovlaštenim servisima-, a čiji trošak uklanjanja ne snose vlasnici. Osim toga, poduzeće Mazda može povremeno uvesti poboljšanja kako bi vaše iskustvo posjedovanja bilo bolje i stoga može napraviti male preinake na vozilu kako bi unaprijedilo njegovu pouzdanost i rad.

Kako ću znati je li moje vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom?

Ako ste prilikom kupnje svojega vozila Mazda kod Mazdinog partnera ustupili svoje podatke koje je on proslijedio poduzeću Mazda Motor Croatia, Mazda Motor Croatia će vas obavijestiti ako je vaše vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom. Ako niste svoje vozilo kupili kod Mazdinog partnera, tada trebate popuniti karticu „Promjena vlasništva” koja se nalazi u vašem priručniku s informacijama o jamstvu i digitalnom zapisu servisa (DSR) kako biste obavijestili poduzeće Mazda Motor Croatia da ste vlasnik novog vozila ili se obratiti lokalnom Mazdinom partneru. Ako niste sigurni je li vaše vozilo obuhvaćeno sigurnosnim opozivom, lokalni Mazdin partner moći će provjeriti tu informaciju. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Hoću li trebati platiti bilo kakav rad na svojem vozilu koje je obuhvaćeno sigurnosnim opozivom?

Bilo kakav rad na vozilu uslijed sigurnosnog opoziva obavit će se besplatno.

Trajno želim registrirati svoje vozilo u stranoj državi ili sam ga uvezao u Hrvatsku i potrebna mi je potvrda o sukladnosti. Kako mogu dobiti ovu potvrdu?

Sve informacije možete pronaći u našem odjeljku Homologacija koji se nalazi ovdje.

Koju uslugu pomoći na cesti moram imati ugovorenu tijekom putovanja na području Europe?

Sva nova vozila isporučuju se sa cjelovitom Mazdinom uslugom pomoći na cesti MES koja se odnosi na sva vozila do 10 godina starosti, neovisno o broju prijeđenih kilometara, a koja se održavaju u Mazdinoj ovlaštenoj mreži. Želimo da se osjećate sigurnima i zaštićenima jer vam pružamo pomoć koja vam je na dohvat ruke. Ako vam se vozilo pokvari, doživite prometnu nezgodu, guma se probije, izgubite svoje ključeve ili ostanete bez goriva tijekom putovanja na području Europe, Mazdina usluga pomoći na cesti MES pružit će vam pomoć. Obratite nam se pozivom broja 0800 55 11 ako ste u Hrvatskoj (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 225 ako ste u drugoj europskoj državi.

Putujem u inozemstvo mojim vozilom. Što mi treba?

Svaka država unutar Europske unije ima drugačije prometne propise, zakone i pravilnike. Kako biste saznali najnovije informacije, obratite se automobilskom savezu dotične države prije putovanja. Brojne predmete koje ćete trebati prilikom vožnje u inozemstvu — poput kompleta žarulja, sigurnosnog trokuta i kutija prve pomoći — možete kupiti kod lokalnog Mazdinog partnera ili ovlaštenog servisera. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Je li Mazdin digitalni zapis servisa (DSR) dostupan i Mazdinim partnerima izvan Republike Hrvatske?

Neovisno o tome gdje se nalazite na području Europe, svaki ovlašteni Mazdin partner ima pristup povijesti servisiranja vašega vozila kako bi se vozilo odgovarajuće održavalo. Ovo vam pomaže izbjeći nepotrebno ili ponovljeno servisiranje i štedi vam vrijeme i novac.

Nesreće i popravak

Što trebam napraviti ako se na mojem vozilu pojavi kvar?

Ako se na vašem vozilu Mazda pojavi kvar, nazovite Mazdinu MES službu 0800 55 11 ako ste u Hrvatskoj (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 225 ako ste u drugoj europskoj državi ili se obratite lokalnom Mazdinom partneru.

Motor mojeg vozila se ne pokreće. Mislim da se akumulator ispraznio. Što trebam učiniti?

Nazovite Mazdinu uslugu pomoći na cesti MES pozivom broja 0800 55 11 ako ste u Hrvatskoj (besplatan poziv) ili +43 1 525 036 225 ako ste u drugoj europskoj državi ili se obratite se lokalnom Mazdinom partneru ili ovlaštenom serviseru koji će vam pomoći. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Moje je vozilo Mazda ukradeno. Kako mi poduzeće Mazda može pomoći?

Ako je vaše vozilo ukradeno, prvo se obratite policiji, a zatim se obratite svojoj osiguravajućoj kući. Obratite se Mazdinom partneru ako trebate detaljne značajke svojega vozila, podršku pri procjeni vašega vozila koju će obaviti predstavnik vaše osiguravajuće kuće ili želite razgovarati o mogućnostima zamjene vozila.

Mogu li naručiti dijelove kod poduzeća Mazda Motor Croatia?

Ne, originalni Mazdini dijelovi mogu se naručiti samo kod ovlaštenih Mazdinih partnera ili ovlaštenih servisera. Kako biste pronašli lokalnog Mazdinog partnera, kliknite ovdje.

Kako mogu platiti Mazdinu uslugu pomoći na cesti?

Mazdina usluga pomoći na cesti MES dostupna je besplatno ukoliko svoje vozilo održavate u ovlaštenim Mazda servisima do 10 godina starosti vozila neovisno o prijeđenoj kilometraži. Za uslugu servisa, obratite se lokalnom Mazdinom partneru.

Kako mogu produžiti jamstvo za svoje vozilo i što pokriva jamstvo?

Produženo jamstvo za svoje vozilo možete kupiti do isteka razdoblja trajanja tvorničkog jamstva. Obratite se Mazdinom partneru kako biste se raspitali o dostupnim mogućnostima Mazdinog produženog jamstva. 

Mazdina tehnologija

Što je tehnologija SKYACTIVE?

Mazdina tehnologija SKYACTIV predstavlja revolucionaran korak koji je unaprijedio performanse vozila i poboljšao užitak drastičnom promjenom ne samo motora i prijenosa, već i same platforme. Benzinski i dizelski motori pružaju iznimnu kombinaciju niske potrošnje i užitka vožnje. Sustav prijenosa ne samo da omogućava savršenu kontrolu vozila, već i smanjuje potrošnju goriva. Lagana, ali čvrsta platforma omogućava vozilu postizanje jedinstvenih performansi i doživljaj osjećaja „Jinba Ittai”. Cjelovite informacije pronađite ovdje.

Što je MZD Connect?

Iza naziva MZD Connect krije se Mazdin informativno-zabavni sustav koji omogućava vozaču da dodirom prsta pristupi glazbi, društvenim mrežama i tekstualnim porukama na kompatibilnom mobilnom uređaju. Sustavom MZD Connect upravlja se putem velikoga 7’’ inčnog zaslona osjetljivog na dodir i intuitivnog HMI komandera. Detaljne informacije pronađite ovdje.

Što je i-ELOOP?

Sustav i-ELOOP za regeneraciju energije kočenja pretvara kinetičku energiju vozila u električnu energiju prilikom smanjivanja brzine vozila. Električna se energija pohranjuje za buduću uporabu. Ona se može upotrebljavati za napajanje prednjih svjetala, sustava za upravljanje klima–uređajem, sustava ozvučenja ili drugih dijelova elektroničke opreme. Ovaj sustav smanjuje dodatnu potrošnju motora jer stvara električnu energiju. Ovdje pogledajte videozapis o načinu rada ovog sustava.

Što je i-ACTIVSENSE?

i-ACTIVSENSE je skup naprednih sigurnosnih tehnologija, opremljenih sigurnosnim značajkama za izbjegavanje sudara, koje je razvila Mazda kako bi vozačima pomogla u prepoznavanju mogućih opasnosti i unaprijedila razinu sigurnosti vožnje.  Više o ovoj tehnologiji saznajte ovdje.

Što je dizajn KODO?

KODO — Duša pokreta je dizajnerska filozofija na kojoj se temelji izgled Mazdinih vozila. Dizajn KODO, koji utjelovljuje dinamičku ljepotu života te snagu i uglađenost divlje životinje koja proganja svoj plijen, stvara jedinstveni osjećaj kretanja, čak kada se vozilo i ne kreće. Saznajte više o ovom dizajnu ovdje.

Niste pronašli odgovor na svoje pitanje?
Login